close

 

係家長日朝頭早..聽到d名次逐漸俾人拿嗮

連個第四都俾個fd拿埋

開始有d驚驚地感覺...=v=

4點番到學校

miss話我得班第4(今次係班lor=-=...)級第6...

聼左之後都安心d...個結果古到啦之前

跟住...miss  ho話我平均分進步左0.3分=-=...囧左~

真係好大進步牙~!

最後...牙媽係錦爆我煲@~@s話咩2,3點訓,考試前吾溫書...

内心呐喊著:拜托~我溫書個陣你訓左...況且都暑假lor...夜訓又點...=v=?

表面就好平靜啦...(要扮到好乖的樣子ma)XD

最衰就係牙媽問miss暑假個個英文補習...shit!

我偷偷地話吾去...點知牙媽仲要問miss(激死!)

miss聼到之後好緊張...跟住就問我why(PS:我話過吾想去)情況持續左幾分鐘啦...

唉~去到M記,英文miss打來話;爲左我成功入到間英文學校(PS:所謂暑假去學習英文的地方=-=...但係平時連星期六都要去~!F.3暑假又去牙!我個F.3生涯都幾苦悶者...可吾可以考慮下我ge感受哩?!d家長成日以爲去補習就對我好,係鬼!都無心去學ge,學左都無用啦!),花左好多時間幫我

好内疚額~!算啦...過左去lor...

 

嗯..講完啦...bye~

 

BY:樂

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    mislay15 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()