close

今日我第一次肯主動同人講以前我同句ge野...

我林可能對方係妹妹所以值得我相信

而且有咩事都會企係我個邊

亦都深信妹妹吾會周圍講出去...

之前d人知道左我同句分就即刻傳開去

我話過我吾想俾錦多人知道

但結果呢?米又係講嗮出去

每一次當d人來問我都吾知點答

我覺得既然過去左就不必再去詢問d咩啦

點解連個小小空間都吾肯俾我wo?

哈哈...講咩支持

講咩安慰...

只不過一次又一次在我面前揭開瘡疤罷了...

好想逃離于這個令人窒息的地方

但係不能...

何時變得這麽懦弱?

為了顧全別人就去委屈自已

以前ge我從來都無錦樣...

或者太過注重他人感覺了...而忽略自已ge感情了

說什麽朋友...只不過利用我來滿足你地罷了

利用那些傷心事去傷害我

唯一相信的...只有你了—妹妹~

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    mislay15 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()