close

哈...我依架先知道我有幾傻我以爲今日情人節...

你會上來陪下我傾計

but到依架我都唔見你...

點解我仲要錦傻去等你?

或者你真係有苦衷...

好吧...我都吾知有咩原因可以令自已支持落去了今日...

好似咩記憶都無嗮

個心空空的,腦袋空白的...

同fd傾計...雖然幾開心

but我知道其實我無真正開心過ge

我只係想見到你乍...

或者你避緊我啦...

哈哈討厭情人節...

討厭8.26...

不想在乎><!怕受傷害...

既然你不在乎我...

我也不必再去在乎你吧

懶...隨便...

我的人生就此...

不為什麽動情!決定了

arrow
arrow
    全站熱搜

    mislay15 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()