close

忽然吾想過中秋

每年中秋節我都吾係幾開心

我要催眠自已其實中秋節好開心ge...

但睇住對面ge人係陽臺到玩燈籠

一齊賞月...食月餅

我覺得我屋企原來錦冷清

那些中秋節習俗

都是機械性完成...

總是外表裝得狠快樂

卻内心寂寞得狠...

每年都叫牙媽買個燈籠俾我~哈!

d人聼到都話我幼稚

但我想重拾那份童真

起碼吾會覺得自已係孤單ge

回想以前的時光...現在玩著那正在播放歌的燈籠

在暗黑的房間獨自玩樂...

享受那份特殊的開心...

 

我討厭那充滿諷刺的中秋節...

arrow
arrow
    全站熱搜

    mislay15 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()