close

哈~今日知道句去左邊度讀書...

都ok開心啦[都吾知開心d咩=-=]希望句係個度開心d啦xd

之前係對句有偏見ge=-=...但依架一早吾介意了...哈~[希望句穩到個比我更好ge女籽xd]

唉...講下學校先...

好似過左個暑假...學校管得好嚴TAT[因爲會考我地學校考得差?聼老師up架乍]

今個禮拜好多homework做牙><![我以爲開學第一個禮拜無tim=-=]

暈死乎...

琴晚心情超差...on j  ge隔離個個...=-=

叫我地俾錢野去換d垃圾野...on9架!?[從心底bs句lor...你古係好珍貴牙?!垃圾塑膠柜一個]

又成日話我地‘孤寒’...頂句牙~![句好x大方咩...kai架!正常人都吾會用d好野去換d過期垃圾啦]

世界上係得句錦低能...句個籽煩+句又錦煩

句個籽成日來禁我部電腦...[我x句牙!]真係勁想丟句出去...

好心句管好自已個籽啦...成日煩住嗮><!成日好似條蟲錦痴到實...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    mislay15 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()